Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
12-03-2012 kl. 19:52
Rene Mortensen skrev:
Nu har du vel prøvet Vw Up? Jeg prøvede den sidste weekend, og den er altså virkelig god! Man får en noget mere helstøbt oplevelse end i Picantoen! Jeg synes du skulle gøre dig selv den tjeneste at prøve den, hvis det ikke allerede er sket!
God fornøjelse med købet!
Der må jeg så melde mig uenig. Jeg havde en 75 hk Move UP i 3 uger i Tyskland, og vil ikke påstå at den er bedre end de andre i den klasse (Selvom jeg er fan af VAG). Dog er bagagerummet fint, men sgu for dårligt at der ikke er noget handskerum i den billigste!
Men af Picanto og Micra ville mit valg også helt klart Nissan - den er noget større og lige så velkørende som Picanto, som jeg ser som den mest velkørende i klassen.
Thomas Dahl
bruger siden
06-01-2004
12-03-2012 kl. 21:43
Jens Kristensen skrev:
- jeg ved godt at Micraen ikke kan have en træk-krog . Men den må gerne have en "plomberet" krog til cykelstativ ifølge forhandleren. - Så derfor er jeg nu havnet et sted imellem Picanto og Micra.
- og af de to ville jeg ubetinget vælge Picantoen. Om ikke for andet, så i det mindste af hensyn til det synsbaserede velbefindende, for sådan en Micra er da godt nok skamløst gråmeleret - uanset farve.... Og rent kvalitetsmæssigt tror jeg ikke der er den store forskel på de to.