Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
20-02-2012 kl. 10:13
En PUG 307 sw er en fin bil, bare sørg for al det elektriske er iorden, og at der ikke er for meget rust. En moderne motor kan snildt køre mange hundrede tusinde km, så længe de væsentlige sliddele skiftes. Personligt ville fx 200.000 ikke afskrække mig, hvis tandrem, serviceeftersyn osv er overholdt. Husk dog at det ikke kun er motoren der slides, men også trækaksler, gearkasse, affjedring osv.
Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005
21-02-2012 kl. 11:57
PAS PÅ en C5'er http://www.youtube.com/watch?v=rJA_QEBepb0&feature=plcp&context=C3df6127UDOEgsToPDskI9gbfVcUrh7ccaF4ePlcsM nok en af de franske biler med flest fejl desværre for en Citroën med hydralisk undervogn er noget af det mest lækre at køre i
jeg vil også vælge en Peugeot 307 hvis du vægter bagsædeplads højt den på papiret større 407'er har ELENDIG bagsædeplads
jeg vil dog kigge efter en Citrën Xsara og den har ingen hydraulik der kan gå istykker den har konventionel undervogn http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/citron/xsara/20-hdi-advance-stcar/76602
husk dog ALTID at bilen jeg vil kalde dette gåde råd
have nogenlunde fuld servicebog (fuld servicebog hvis det er muligt) hvis der er sløset med servicebogen eller servicebogen mangler så kig efter en anden bil
a at bilen har været undervognsbehandlet få den evt leveret med en frisk undervognsbehandling
ingen røg/dyr begrænser gensalgsværdien /muligheden - specielt hvis det har været en rygerbil
ingen rust - rust er ikke det store problem på franske biler
få ejere hvis det er muligt
træk hvis du får brug for det
til sidst lige et lille ekstra råd køb et såkaldt P Watch med bilen de er ved at være billige koster mellem 500 og 1000 kr normalt sådan et sparer dig for at stille p skiven og stiller automatisk efter hvert kvarter og de moderne P Watches behøver heldigvis ikke montering
jeg vil også vælge en Peugeot 307 hvis du vægter bagsædeplads højt den på papiret større 407'er har ELENDIG bagsædeplads
jeg vil dog kigge efter en Citrën Xsara og den har ingen hydraulik der kan gå istykker den har konventionel undervogn http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/citron/xsara/20-hdi-advance-stcar/76602
husk dog ALTID at bilen jeg vil kalde dette gåde råd
have nogenlunde fuld servicebog (fuld servicebog hvis det er muligt) hvis der er sløset med servicebogen eller servicebogen mangler så kig efter en anden bil
a at bilen har været undervognsbehandlet få den evt leveret med en frisk undervognsbehandling
ingen røg/dyr begrænser gensalgsværdien /muligheden - specielt hvis det har været en rygerbil
ingen rust - rust er ikke det store problem på franske biler
få ejere hvis det er muligt
træk hvis du får brug for det
til sidst lige et lille ekstra råd køb et såkaldt P Watch med bilen de er ved at være billige koster mellem 500 og 1000 kr normalt sådan et sparer dig for at stille p skiven og stiller automatisk efter hvert kvarter og de moderne P Watches behøver heldigvis ikke montering
Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005
21-02-2012 kl. 12:14
jeg glemte lige at det er en god idé at få det elektriske system gennemtjækket før køb på en fransk bilen om alt virker