Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
12-12-2011 kl. 00:25
Du skriver at i overvejer at stifte familie inden for det næste år.
Så vil jeg anbefale at kigge efter en bil der kan rumme en del. Baby´er og alt det habengut man skal have med fylder vildt meget.
Men en Skoda Fabia er en fin bil, som bestemt kunne være en mulighed.
Kig ligeledes på Seat Ibiza St.car. Ikke så praktisk som Fabia, men noget kønnere.
For 160.000 kr. Kan i også gå en klasse op, til f.eks. Opel Astra st.car., Ford Focus st.car, SKoda Octavia st.car, eller måske Kia Cee´d eller Hyundai i30.
Peugeot 307 st.car(De sidste modeller) bør også være en mulighed.
Så vil jeg anbefale at kigge efter en bil der kan rumme en del. Baby´er og alt det habengut man skal have med fylder vildt meget.
Men en Skoda Fabia er en fin bil, som bestemt kunne være en mulighed.
Kig ligeledes på Seat Ibiza St.car. Ikke så praktisk som Fabia, men noget kønnere.
For 160.000 kr. Kan i også gå en klasse op, til f.eks. Opel Astra st.car., Ford Focus st.car, SKoda Octavia st.car, eller måske Kia Cee´d eller Hyundai i30.
Peugeot 307 st.car(De sidste modeller) bør også være en mulighed.
Profil slettet
12-12-2011 kl. 09:31
A H skrev:
I får næppe meget garanti på 09/10 alligevel, så af den grund, ville jeg aldrig købe en bil derfra. Det er selvfølgelig åbenlyst, men jeg siger det alligevel: det handler vel om værdi for pengene. Hvis i finder en bil, fra 2010, som i synes hammer godt om og prisen er fin, jamen så køb den, selvom jeg også ville gøre det samme som Steen.
Eneste umiddelbare tip ville være at holde sig fra en VW Golf - af den simple grund, at den nok er den mest overpriced bil jeg har set herhjemme. Den kører godt, det gør den, men medmindre du kan købe en ny, finder jeg dem sjældent at være pengene værd :-).
Fuldstændig enig, så hellere en Octavia der er meget større, og stort set er samme bil..