Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
20-08-2011 kl. 11:48
Jeg har ikke ejet, men jeg har dog kørt i den, og den kører virkelig godt.
Meget behagelig med komfortabel men stram undervogn og nogle af de bedste sæder, jeg nogensinde har siddet i.
Undervognen kan godt have lidt svær ved at få kræfterne ført ned i asfalten, så man får let lidt hopperi over forhjulene under kraftig acceleration. Men når først den er over de første meter, så trækker den bare suverænt.
Overvej evt. 2,8 V& Turbo, som et alternativ til OPC. Den er nok lidt billigere at forsikre.
Meget behagelig med komfortabel men stram undervogn og nogle af de bedste sæder, jeg nogensinde har siddet i.
Undervognen kan godt have lidt svær ved at få kræfterne ført ned i asfalten, så man får let lidt hopperi over forhjulene under kraftig acceleration. Men når først den er over de første meter, så trækker den bare suverænt.
Overvej evt. 2,8 V& Turbo, som et alternativ til OPC. Den er nok lidt billigere at forsikre.
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
23-08-2011 kl. 14:01
kim janner skrev:
det lyder godt.har snakket med forsikringen turbo modellen er dyre end opc.nogender ved noget om benzin økonomi den er sat til 9,5km l hvis man så køre pænt går den så også det.
Ja, det gør den nok.
Men hvis du skal køre så pænt, at den kommer "op" på 9,5 km/l, så kunne du nok lige så godt vælge en 1,8 med 140 hk.
Man kommer jo helt automatisk til at udnytte nogle af de mange heste med jævne mellemrum, så du skal nok ikke forvente med end 8-8,5 km/l.