Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
13-03-2011 kl. 12:44
Jeg vil også forestlå at vente lidt, og spare noget mere sammen, evt til udbetalingen på en ny bil, eller en lidt nyere brugt bil. Til det beløb skal i ikke være kræsne med mærker, men finde den bil der er i bedst stand til prisen.
Angående forsikring, så skal i huske at holde øje med hvilken motor der ligger i bilen, da en 1,0 er billigere at forsikre som ny billist, end en 2,5
Angående forsikring, så skal i huske at holde øje med hvilken motor der ligger i bilen, da en 1,0 er billigere at forsikre som ny billist, end en 2,5
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
13-03-2011 kl. 12:55
For 10.000 kr vælger man ikke ud fra mærke. Men mere ud fra standen på den enkelte bil. I kan være heldige at finde et fint eksemplar. Men i skal nok være forberedte på at der skal kastes nogle penge efter bilen med tiden, for at holde den kørende.
Mht forsikringen kan det anbefales at gå efter en bil med en lille og svag motor. måske max en 1,4 liters.
Men hvis jeg selv skulle vælge noget i den prisklasse ville jeg nok kigge efter noget:
Seat ibiza, Nissan Almera/Micra, Toyota Corolla/Starlet, Skoda Favorit, Mazda 323, VW Polo/Golf, Peugeot 106/306.
Men alle forslagene kan sagtens både være gode, men også dårlige, da det som sagt meget afhænger af standen på den enkelte bil.
Mht forsikringen kan det anbefales at gå efter en bil med en lille og svag motor. måske max en 1,4 liters.
Men hvis jeg selv skulle vælge noget i den prisklasse ville jeg nok kigge efter noget:
Seat ibiza, Nissan Almera/Micra, Toyota Corolla/Starlet, Skoda Favorit, Mazda 323, VW Polo/Golf, Peugeot 106/306.
Men alle forslagene kan sagtens både være gode, men også dårlige, da det som sagt meget afhænger af standen på den enkelte bil.