Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
10-03-2011 kl. 11:45
Som Jesper skriver, så er der ikke ret mange andre muligheder end de 2 hans nævner. Ellers skal det være en rigtigt kassevogn, a´la Hiace, transporter eller lign.
Hvis jeg var dig ville jeg bare købe en almindelig personbil på hvide plader i Swift, Polo, Corsa, Fiesta, Punto grande-klassen.
Den vil også være billigere at køre i.
Hvis jeg var dig ville jeg bare købe en almindelig personbil på hvide plader i Swift, Polo, Corsa, Fiesta, Punto grande-klassen.
Den vil også være billigere at køre i.
Per Mørch
bruger siden
08-03-2005
10-03-2011 kl. 19:45
Hej Claus.
Jeg vil også foreslå Honda FRV den er topgenial. Se den på www.mobile.de der kan du få den i en 1,7 motor eller den geniale 2,2 diesel og du kan få den så tilpas gammel at skattevæsnet (alle biler kommer først langt senere til DK end i Tyskland) ikke vil være alt for ubehagelig ved dig. Honda er god kvalitet!!
Venlig hilsen
Per
Jeg vil også foreslå Honda FRV den er topgenial. Se den på www.mobile.de der kan du få den i en 1,7 motor eller den geniale 2,2 diesel og du kan få den så tilpas gammel at skattevæsnet (alle biler kommer først langt senere til DK end i Tyskland) ikke vil være alt for ubehagelig ved dig. Honda er god kvalitet!!
Venlig hilsen
Per