Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

07-03-2011 kl. 13:44

Hvad med sådan en Focus?

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/ford/focus/16-tdci-90-trend-collection-stcar/84586

Den bør da i hvert fald leve op til dine krav. Dog ikke automatgearet.

Ulempen ved automatgearet er at bilerne som regel koster en del flere kroner at købe når der skal være automatgear. Og så må man nøjes med nogle biler der er meget brugt, især hvis du ønsker en bil fra VAGgruppen, hvis du skal holde dig inde for dit budget.

Jeg synes netop at det er en bedre idé at gå på kompromis med gearkassen, og så vælge en bil der er så ny som mulig.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

07-03-2011 kl. 17:06

Glem det partikel filter, stopper bare motoren til og snupper hk.

Jeg vil anbefale dig at prøve Ford C-max, evt Opel meriva. Hvorfor jeg anbefaler Ford C-max er at du kan sidde som i almindelig personbil men også sidde højt som i en vare/lastvogn. Den er meget komfortabel på lange stræk, du mærker sådan set ikke at du har siddet i den. Pas på med for hårde stive sæder, det trætter din ryg. Du komprimitere ikke din ryg særlig meget hvis dine ben går næsten lige ned fra sædet, jo længere du skal have benene frem, jo værrer er det for ryggen.

Golf plus er også en option.

mvh

Dette indlæg blev 07-03-2011 17:19 redigeret af dets forfatter.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

07-03-2011 kl. 18:56

Nej jeg tror det er samme sæder som c- max og mondeo, man sidder altså rigtig godt. men alt kan jo være en smagssag. Køre selv pt. mondeo med el sæde. Fantatisk støtte mv, og man sidder mere ergonomisk i ford end så mange andre. Jeg personligt er heller ikke meget til ford, men det køre godt og man sidder godt. Syns du skal prøve nogle forskellige biler mv inden du bestemmer dig. jeg selv har prøvet og haft mange. Har rygsygdom, og ford passer desværre bedst til min ryg. Håber du kan bruge de forskellige input til noget. Vil da lige nævne at jeg altid selv ellers har kørt bmw, men man må jo nogle gange gå på kompromi.

Dette indlæg blev 07-03-2011 19:04 redigeret af dets forfatter.