Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
26-02-2011 kl. 18:22
Ellers vil en Cee'd eller i30 også være en mulighed, men se jer ikke blind på de 7 års garanti, og vælg en bil i finder behagelig og praktisk.
Vh CS.
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
26-02-2011 kl. 18:45
Jeg syns i ligger lidt skævt i prisen i forhold til nogle ting....bla. hvor meget i køre. Måske skulle i have en fiat grande punto som er forholdsvis billig i indkøb, men meget sikker hvad angår sammenstød mv. Men er jo en mindre bil, men stor indvendig. Kan fås til 120-140.000 fra 2010. Hvis vi taler lidt større bil, vil jeg anbefale Skoda Oktavia, ja man kan få en 1,2tsi benzin fra 2010 til 199.000, kan sikkert trykkes i pris. Men syns det er mange penge når i ikke køre så meget. Men jeg har et godt bud på en brugt Oktavia comi http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/skoda/octavia/16-ambiente-combi/600001 Den ser ud som ny og er en rimelig rummelig bil og holdbar. Det at den er små 5år betyder intet på den model.
Mvh
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
27-02-2011 kl. 16:47
Og ja jeg griner jo lidt hvis folk der fornylig har erhvervet kørekort helst vil køre med auto gear som i en radiobil, men det er jo op til jer. Men jeg fornemmer at du skal øve dig meget.
omkring valg af bil, ja så har jeg ikke så meget fidus til fabia, men det kan jo være smag og behag. Men for samme beløb kan man få Skoda Oktavia combi 1,2tsi , dog uden Dsg gear. Men det er jo et valg man gør. Fabiaen er dog ikke dårlig, men jeg syns personligt at det er manget penge når og hvis i ikke køre mere end det i gør. Men jer der skal betale. men jeg håber i har fået lidt ud af at spørge herinde.
Mvh
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
27-02-2011 kl. 17:06
Okey det er pga af helbred.....ja det er jo da rart at vide, for så er det jo en anden sag. Men jeg kan forstå at i så næsten har opgivet komunen...og selv køber en. Ellers må i rykke komunen og høre hvor langt de er kommet med sagen. Men nogle komuner er særdels tunge i den sammehæng. Men hvis du har et handicap der gør det svært at komme rundt og du iøvrigt har noget arbejde, skal de jo som udgangspunkt give bil. Men nu ved jeg ikke hvad dit problem består i.
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
27-02-2011 kl. 17:32
Mvh