Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

25-02-2011 kl. 06:30

Du skal op i en MPV type med 3 autostole, dette er den bedste type familiebil, glem alt om st.car. eller andre for den sags skyld.

Til dit budget ville jeg da kigge nærmere på Renault Grand Scenic med 7 sæder, tag en fra 2006 da den fik et facelift der :-)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

26-02-2011 kl. 06:13

Så vidt jeg ved er der ikke 3 lige store bagsæder i en C-max ? hvorfor tror du at der ikke er billeder af bagsædet i annoncen ?

Jeg forstår slet ikke hvor alle bliver ved med at fremhæve c-max når der klart er bedre alternativer ?

Benny Due

Benny Due
bruger siden
09-10-2003

26-02-2011 kl. 12:19

Hr.Christian Schrøder det er sandelig andre toner end
"...hvems tid spilder du mest din eller alle andres "
Men godt at se du selv tager fat i det !!!

Profil slettet

Profil slettet

07-03-2011 kl. 19:32

Kan du forskyde bagsæderne i Volvoen ? da de tages helt ud af bilen ? nej det kan de ikke, hele ideen med en MPV er at den er super godt indrettet, plus at der er massere af plads.

Nu ved jeg ikke hvor lange sikkerhedsselerne er i en Volvo, men i Skoda Octavia, var de for korte til at få ordenligt rundt om en baguvendt autostol, det problem har man bestemt ikke i vores Renault Grand Scenic.

Derfor er min anbefaling at hvis man har min. 2 autostole og et barn mere, så er en MPV den eneste rigtige løsning.

Profil slettet

Profil slettet

07-03-2011 kl. 20:45

Hvorfor er indlægget om volvoen slettet ? der var da ikke noget forkert i det indlæg ?