Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

12-02-2011 kl. 13:33

Der er ingen tvivl om at den Bimmer er LANGT mere lækker end både Mondeo og C5.Og den kører også bedre. Og den har også en væsentligt mere interessant motor.

Sandsynligheden for at der skal udskiftes flere sliddele på BMw´en er noget større da den trods alt har kørt 120.000 km flere.

Men når det er sagt er der også lige en anden væsentlig ting du bør tage med i betragtning. Der er LANGT mere plads i både Mondeo og C5 end der er i Bimmeren. Du går fra den ene ende af skalaen til den anden. Så hvis plads er vigtigt for dig, bør du ikke tage Bimmeren. Sådan en 3 serie har noget mindre plads end en Ford Focus. Også i kabinen er der forskel...

Men men men... Den Bimmer du linker til er bare sindssygt lækker at kigge på...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

12-02-2011 kl. 16:57

Ingen tvivl om at det er en mega fin vogn på de fotos. Men har den holdt service mv.....Kunne godt forestille mig at det var en tysker der er taget hjem, ikke at den bliver ringere af dette, for den ser meget meget fin ud. Men den har gået lidt langt til den pris. Jeg vil sige at det er forhandler pris. jeg ville max give 230-245 for den alt efter stand og servicebog. Men kræver at man tager den under nøjere grandskning. Man skal påregne at der måske snart kommer noget undervogn som skal skiftes. Oilekøler turbo, kobling kan også komme, men intet er sikker, men man skal passe lidt på med hvor meget man giver for en sådan. Du kan hurtigt smide 50.000 efter den i løbet af et par år, hvis den ikke er passet og plejet.

obs. jeg tror det er lidt mere end forhandler pris....flere forhandlere har haft vogne mage til trukket hjem fra tyskland, og der har pris været fra 249-279

Mvh

Dette indlæg blev 12-02-2011 17:05 redigeret af dets forfatter.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

12-02-2011 kl. 19:22

Ved ikke hvor meget ustyret betyder for dig....men hvis du kigger lidt rundt kan du finde 320d (177) eks privat til 328, og den kan nok trykkes 20. Du kan få mange 163hk modeller med lav km stand til 280-300...

Hvis man vil ha en fuldudstyrs model, kan man jo hente en i tyskland, de fås også til omkring 270-310 med alt i udstyr. Bemærk de priser jeg oplyser er med afgift. og mange med lav km. Du kan også henvende dig til importbiler dk. og høre om dine muligheder vedr. at hente en tysker, eller henvend dig til nogle forhandlere der importere. Du må ikke stirre dig blind på den 320d du har vist link til. Du kan få en mindst ligeså fin med lav km stand til samme penge.

Du kan få 5 serie til ca 305 med afgift http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=b3j3ozmwbdka

Dette indlæg blev 13-02-2011 00:07 redigeret af dets forfatter.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

12-02-2011 kl. 23:29

Ang den bmw Hans har linket til, ved jeg ikke om det er 163 eller 177hk, der står 2 forskellige ting, men den ser nu også fin ud med lavere km stand, men den skal nu lidt ned i pris, men ellers meget fin vogn. Den kan tones i bagerste ruder for ca 3500, og hvis du vil ha andre hjul er dba en mulighed for at finde dem billigt. har jeg selv gjort flere gange og været heldig. Man skal dog passe på ikke at få fat i uoriginale hjul. Bare lige for at vise dig hvad man kan få http://www.dba.dk/faelge-med-daek-alufaelge-bmw/id-71361457/

Mvh

Dette indlæg blev 12-02-2011 23:48 redigeret af dets forfatter.