Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
06-02-2011 kl. 19:07
Jeg ville gå en tand op til en i20 eller en Opel Corsa, de er lidt dyrer, men de helt små micro biler er bedst til bykørsel.
Er i til Fiat ? så kunne en Grande punto måske være et godt bud, den er billig og har fået mange roser med på vejen.
Er i til Fiat ? så kunne en Grande punto måske være et godt bud, den er billig og har fået mange roser med på vejen.
Profil slettet
06-02-2011 kl. 22:45
Dit første valg er det rigtige valg, den nye i10 er en god bil med de rigtige kvaliteter + en lang og god garanti, hvilket 35-40000km om året kan udnytte.
Jannik P
bruger siden
12-04-2005
07-02-2011 kl. 19:25
Ligegyldigt.
Køb den du bedst kan lide at sidde i, motorerne er nogenlunde ens, og når du udelukkende kører landevej, er det jo mest med 80 det foregår.
Jeg har både kørt langture i Panda og Trillinge-bilen og de går ganske udemærket - Trillingen med en fordel i Benzin økonomi.
i10 kender jeg ikke, men garantien er god at have med.
Køb den du bedst kan lide at sidde i, motorerne er nogenlunde ens, og når du udelukkende kører landevej, er det jo mest med 80 det foregår.
Jeg har både kørt langture i Panda og Trillinge-bilen og de går ganske udemærket - Trillingen med en fordel i Benzin økonomi.
i10 kender jeg ikke, men garantien er god at have med.