Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

13-01-2011 kl. 13:24

Hmmm, hvad gør man når men skal finde en bil ?????
Man går ind på BILBASEN´S DEBATFORUM, og spørger om nogen kender en sælger ?????????

Jeg har en skør idé: Hvad med at du tastede søgekritierne ind under "find din bil" her på Bilbasen??

Man BEHØVER ikke nødvendigvis ikke at gøre tingene på den MEST besværlige måde ;-)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Thomas Nielsen

Thomas Nielsen
bruger siden
22-01-2006

13-01-2011 kl. 15:44

Der er en til salg her...

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/seat/altea/14-tsi-125-reference/557118

Den opfylder dine krav. Det er en forholdsvis ny model og ikke speciel udbredt, så det kan godt være at mere brugte kræver tålmodighed.

Hilsen Thomas

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

14-01-2011 kl. 07:25

OK,Steffen.
Hvis du går ned på torvet i din lokale by, en lørdag formiddag, og råber; Hvem vil sælge en Seat Alteaaaaa, så har du en lige så stor chance for at der kommer een forbi der kan hjælpe dig
Rent statistisk, er der en chance for at der er een der læser dit indlæg og skal sælge din drømmebil, men det er nok nemmere at vinde i lotto.

Held og lykke med din fremgangsmåde.

P.S ALLE de bilintresserede mennesker på skriver om, er ca. 20-25 mennesker der laver 90% af indlæggene herinde og ikke har noget bedre at foretage sig (herunder mig)

P.P.S bemærk lige at jeg skrev uden at lave eet eneste ??????????????????????????????????????????????????

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

14-01-2011 kl. 19:59

Egentligt så havde jeg besluttet mig for ikke at besvare din seneste kommentar.
Men, ok indtil videre så er mit indlæg det eneste bare lidt intressante ved den her tråd.
Du skriver længere nede at alle kommentarer er velkomne i tråden, men jeg føler nu alligevel mig ikke specielt velkommen.

Du har ret mht. ideen med et debatforum, men du debaterer jo ikke, du søger en bestemt bil, og jeg mener stadig at det ikke er en genial idé at finde den på.

Hvordan syntes du selv at det går?
Thomas finder bilen til dig, men den har du selv fundet.
Hans S ønsker dig held og lykke og Tom Jensen griner af dig.

Du har iøvrigt i dine kommentarer anfægtet min alder, min IQ og mit humør, min datter på 5 har en glimrende kommertar; "det man siger er man selv"

P.S Hvad mener du med "modstykket til BS" ?

Dette indlæg blev 14-01-2011 20:01 redigeret af dets forfatter.