Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

T i

T i
bruger siden
17-06-2006

04-01-2011 kl. 13:30

Som hovedregel kommer det an på hvor længe du regner med at beholde den.
Hvis du kun regner med at have den et par år, kan pengene meget vel være spildt for dig, da du næppe får mere for den ved salg og rusten næppe sætter ind for alvor så tidligt (men få evt. checket bunden mm.) (men de efterfølgende købere vil have gavn af det).
Såfremt du derimod regner med at beholde den i mange år er en undervognsbehandling en god ide.

Har iøvrigt selv haft en Mondeo Årg 2002, hvor jeg fik skiftet døre/klapper på garanti. Men det skete pga. dårlig sealing, hvilket ikke havde været reddet af undervognsbehandling.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Claus Bjerre

Claus Bjerre
bruger siden
15-12-2009

04-01-2011 kl. 21:15

Få den bare undervognbehandlet...

Vi snakker en bil til alt mellem 150-250tkr. alt efter model mv. Så de 2500 vælter nok ikke hele læsset... Nok for du måske ikke noget ud af det, men jeg vil stadig mene at når du sælger igen, så signalere det mere at bilen er blevet passet og tror jeg nemmere at sælge og det kan nemt tjene de 2500 ind igen...

Og det er bestemt ikke kun Focus der kan bruge det... Og grunden til at de tilbyder det, kunne være at det er in i øjeblikket med vintervejret og så er det en billig ting at give med for dem... Vil tro at en forhandler med gode forbindelser giver omkring 1500-2000 for en bil...

God fornøjelse med bilen, som du jo nok har oplevet er en rigtig dejlig model...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg