Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

21-12-2010 kl. 15:42

Den helt nye Swift får ikke i en 1,5, den kommer kun med den motor der hedder 1,2 med 94hk. Der kommer efter hvad jeg har kunnet læse muligvis en med en lidt større motor til foråret, men ikke sikkert... Den nye kører jo så 20,4 km/l med 1,2 start/stop A/C hvilket jo er meget fint og koster kun. 520,- om året i ejerafgift. Men du må jo prøve at køre en tur i den og se om den har motorkræft nok.

Andre muligheder:

* Opel Corsa
* Mazda 2
* Ford Fiesta - Jeg ville vælge denne eller en Swift.
* Fiat Punto - Synes jeg ikke selv om, men derfor kan det jo godt ske du gør.

Alle mærker har jo en bil her, så det er bare rundt at kigge og sikkerheden er stort set den samme i dem alle.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Per Mørch

Per Mørch
bruger siden
08-03-2005

21-12-2010 kl. 19:40

Hej Anja.
Smart sporty. 5 døre langt på literen. Jeg ville måske se på en Honda Civic. Jeg har selv en en Honda Civic 1,8 med automat gear/ I-Shift. Pgra. det meget smarte automat- gear m. 6 trin går den faktisk 15,4 km/l. Den har et enorm motor overskud og runder 200km/t.
Jeg vælger sådan en bil igen når jeg skal have ny. Lidt dyr men meget god kvalitet.
Mvh Per

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

24-12-2010 kl. 03:22

Toyota Yaris 1,3 med TX udstyr jeg ved ikke om 1,5'ern kan fås med TX udstyr den er lige lidt dyrere end de andre forslag så vidt jeg ved får du TX udtyret std monterede alu fælge aircondition og sportssæder og lidt jeg ikke kan huske