Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

13-12-2010 kl. 21:38

Klar møgbørre.... Min motor stod af ved km 11.758 i en røgsky så stor ... 112 % negativ service fra værksted, ventede 6 uger på den blev klar igen og blev leveret møg-belortet af olie"tåge" ... Magen til plastikspand skal man lede længe efter .... Og ja!!! Den er solgt og tak for det :-)

112% aldrig en Toyota igen! ....

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

14-12-2010 kl. 10:52

Dette indlæg er slettet af en forummoderator.

Profil slettet

Profil slettet

15-12-2010 kl. 10:19

Tror du jeg sidder og finder på historier? Fakta er at det er en plastikspand af rang, at Toyota er ude af trit med kvaliteten ... Men IQ 2 var fra 6/2009, sortmetal, km 11758 ... Lavet i Fåborg. Mere du vil vide om dit elskede skrammelmærke eller?

Klaus Kristensen

Klaus Kristensen
bruger siden
01-04-2008

15-12-2010 kl. 21:37

Hej Ulrik

Hvilken motor var der i din IQ?
Hvad skete der siden din motor allerede stod af?
Fik du dækket en ny motor af garantien, eller skulle du selv betale noget?

Profil slettet

Profil slettet

15-12-2010 kl. 22:11

PS... VAR det en IQ?? Helt ærligt ... ved sg da hvad jeg har købt padde

Profil slettet

Profil slettet

15-12-2010 kl. 22:29

Det var en 1,0 IQ2 ... Plejlstangen strøg ud gennem siden på motoren. Jo, blev dækket af garanti. Tog 4 uger før de sagde ok og yderligere to for at få den lavet. Fik den så møgbeskidt retur... En rigtig dårlig oplevelse at være Toyota kunde. Så nu er den solgt :-) Hurra for det

Profil slettet

Profil slettet

20-01-2011 kl. 23:09

Udelukkende for at få deres samlede CO2 udledning ned på acceptabelt niveau!.... stadig en spand!

Profil slettet

Profil slettet

15-05-2011 kl. 20:57

Når en ny motor får tæsk fra kold spaker den benet ud af siden , alt kan smades med god vilje.
Jeg tror der er mange der undres hvorfor folk skal svines til fordi de spøger ind til et problem , i mine øjne er det ikke bilen der er noget galt med med manden der køre den.

Ulrik W

Ulrik W
bruger siden
06-02-2011

15-05-2011 kl. 21:21

Palle Jensen skrev:
Når en ny motor får tæsk fra kold spaker den benet ud af siden , alt kan smades med god vilje.
Jeg tror der er mange der undres hvorfor folk skal svines til fordi de spøger ind til et problem , i mine øjne er det ikke bilen der er noget galt med med manden der køre den.

Øh, Palle .... du ved da intet om hvordan jeg kører min bil. Men kører aldrig svinsk eller andet. Og til oplysning kan jeg fortælle at bilen da det sket havde kørt fra Fåborg og næsten til Århus .. og uheldet skete ved 110 km/t ... Kloge Åge