Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Emil Olsen

Emil Olsen
bruger siden
09-10-2003

09-12-2010 kl. 08:21

Du lyder som en bilglad mand - ellers køber man ikke en Civic R...

Der er rigtigt langt fra køreoplevelsen i sådan en, til de biler du nævner. Nu er det første barn du skal have, og der er jo andre muligheder end at skifte bilen - man kan f.eks. købe en lidt mindre barnevogn. Brio har lavet en som kan være i bagagerummet på en VW Fox!

Civiccen er jo en bil i golf-klassen, og den kan godt opfylde jeres behov med et enkelt barn vil jeg mene.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

T i

T i
bruger siden
17-06-2006

09-12-2010 kl. 20:27

Ud fra de tre nævnte ville jeg gå efter Fabia'en, det er en meget fin bil og Combi modellen har et rigtig fint bagarerum.
Men drop Greenline og køb en 1,6tdi istedet, det er en meget velkørende motor og står stadig til at køre knap 24km/l (20-22 er nok mere realistisk).

Kim Kristensen

Kim Kristensen
bruger siden
06-01-2004

09-12-2010 kl. 21:04

Jeg ville da også gå efter en Civic 1,8 Sport, der som meget let brugt er til at få inden for prisrammen. Jeg har selv en og ligger efter godt 76.000 km på 15,9 km/l i gennemsnit, og så er den mere rummelig end de tre du har på listen, men det ved du vel allerede. På jp.dk under guide har de netop offentliggjort en test af Fabia GreenLine stationcar, de kritikpunkter der er af den har jeg også set andre tests af den model, om det er generelt for den type biler skal jeg ikke forsøge at gøre mig klog på. Tillykke med familieudvidelsen, og pas godt på dig selv og dine kammerater i Afghanistan

Med venlig hilsen Kim