Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

30-11-2010 kl. 23:11

Det er nok lidt en smagssag hvad man skal vælge af de 3, når det kommer til stykket.
Personligt synes jeg at den nye model Astra er hamrende flot både ude og inde. Der kan de 2 andre ikke være med. Men samtidig er det også den dyreste af de 3.

Jeg synes også godt om Seat Leon. Den kører faktisk ret godt. Den ser også godt ud, udvendig. Indvendig mangler den noget i forhold til Astra.

Renauelt er jeg ikke synderligt begejstret for, selv om den ser okay ud som st.car. Men alt andet lige kunne jeg forestille mig at det er den af de 3 hvor du får mest bil for pengene. Den er noget billigere end de 2 andre.

Hvis man kigger lidt på statistikker mht driftsikkerhed bør Astra og LEon være bedst.

Men vælg den du synes passer bedst til dig.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

01-12-2010 kl. 17:07

Alternativt kan man få eks. bmw 318i 3-4år gamle til fra 219-260.000kr. vel at bemærke er hos bmw forhandler disse biler står. De er som nye, og du vil nok ikke kunne få kvalitet på det niveau. Bilerne har kørt 50-80.000km. Men det er kram som du aldrig bliver træt af. Men i kunne jo undersøge det lidt for sjov...og så evt. ta ud og se og prøve en sådan sag.

Mvh

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg