Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

T i

T i
bruger siden
17-06-2006

24-11-2010 kl. 20:07

Skoda Octavia, Ford Focus mfl. er et bud.

Til ca. 200k ville jeg gå efter en Focus st. car diesel. Du kan få en ny/demo til lige over 200k, da de kører tilbud pga. der kommer en ny model inden ret længe. Det er en fin bil med fint udstyr/plads og til den pris som de kan købes til pt. burde økonomien være fornuftig.

Jeg ville helt sikkert droppe glemme en Passat, der har kørt jorden rundt adskillige gange.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

24-11-2010 kl. 20:11

sjovt vi er i samme situation angående køb af st.car - har kigget på ny skoda fabia, ny octavia, passat, mondeo...men kan ikke bestemme os - egentlig vil vi gerne købe den nye octavia st.car (4 år garanti) men skodaforhandlerne er ikke til at få så meget rabat af pga leveringstiden på nye er meget meget lang ....vi kører dog kun ca 15.000 om året så vi vil gå efter den lille benzin motor 1.2tsi.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

26-11-2010 kl. 19:00

Hej Carsten plus anders H.

Man kan anskue valget af bil fra mange forskellige vinkler.

Jeg har læst set og hørt meget om de forskellige biler. Og i stedet for at vælge noget mindre "sikkert" om du vil, hvad angår driftssikkerhed garanti mv plus service interval som også spiller en rolle. Vil jeg foreslå jer at kigge efter en Skoda oktavia 1,6Tdi cr (105)hk. Se efter en let brugt fra i år. jeg ved godt at lige pt. står de til ca priser omkring 239- og opefter. men det er muligt at forhandle ihverfald 20.000kr af pris.
Om i vil gi de penge for en bil skal i selvfølgelig selv afgøre, men i får altså noget bedre bil for pengene kontra ceed, focus eller en halvgammel Vw. Skoda oktavia combi tror jeg er overset af mange af de relativt nye bilkøbere på markedet. Men den er de ektra penge værd.
Ved evt. finansiering kan der også hentes noget, hvis man vælger eks. sweedbank.

Mvh