Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

21-11-2010 kl. 02:50

jeg vil helt klart tage en Mazda 6 da jeg synes det er den flotteste og sådan en 1,8 VVT-i motor skal i passe på da den har en fabriksfejl der gør at motorblokken smider olie så spørg om motorblokken er skiftet ellers så skal i punge ud hvis den går istykker hvis den ikke er på garanti mere selvom det er Toyota Danmark der skal betale da det er en fabriksfejl

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Hans Henrik M

Hans Henrik M
bruger siden
01-03-2007

03-12-2010 kl. 13:20

Har selv en Toyota Avensis 2,0 Sol stationcar fra 2003 som har kørt knap 180.000 km. Ingen fejl og eneste uskiftning har været nogle støddæmpere for samt forlygeterne da de havde problemer med plastic fatninger der smeltede (garanti).

Avensis'en blev i sin tid rost for sin kvalitet i materialer og finish og derfor købte vi den. Jeg må sige at her efter 7 år ser den stadig utrolig frisk ud og kører som da vi fik den.

Om den er bedre end Opel eller Mazda kan jeg ikke sige, men du køber ihvertfald ikke katten i sækken med en Avensis.

Zabina Matzen

Zabina Matzen
bruger siden
10-05-2006

03-12-2010 kl. 16:05

Som B Nielsen siger, hvorfor ikke overveje en Skoda Octavia eller anden VAG bil? Sådan en kan fås til samme pris. Ville så anbefale en diesel i stedet for.
Man får bare mere ved og vælge en diesel:
Større køreglæde
Højere gensalgs værdi
Længere pr liter

Kører selv VW Polo 9N3 1,9 TDI og er ovenud tilfreds. :o)

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

19-12-2010 kl. 01:52

Dette indlæg er slettet af en forummoderator.