Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
01-11-2010 kl. 18:48
Jeg kan godt forstå at du er blevet forelsket i sådan en bimmer. Det er og bliver bare en lækker bil, og selvfølgelig er køreglæden væsentligt højere i sådan en Bimmer frem for en Mondeo.
Men når du nu har små børn der stadig er i barnevognsstadiet, så falder bimmeren til jorden med et brag. De er jo ikke synderligt store, og det er jo slet ikke det praktiske der er lagt vægt på i sådan en bimmer, det er jo ren kæreglæde...
Når i nu er vant til en Mondeo, så er i jo vant til sindssygt meget plads, så det er et voldsomt stort spring i den forkerte retning, når i har det behov i nu engang har.
Nu ved jeg ikke hvilken barnevogn i har. Og det kan det godt være den lige kan være i bagagerummet. Men så er der jo alt det habengut man skal have med yderligere. Hvor skal det være? I er jo trods alt vant til ca 40% bagagerum tilbage, når i har barnevogn med i Mondeo.
Personligt ville jeg lige vente et par år, til i er færdige med barnevognsracet, og så nappe bimmeren der, for det er jo det i vil have.
Man kan sige at lige så fed og lækker og velkørende den er, lige så upraktisk er den også.
Jeg har selv haft en Mondeo fra 2004 og den var jeg meget glad for bl.a. fordi den var meget praktisk.
Men jeg er også vild med sådan en Bimmer, men ville absolut ikke overveje den hvis jeg havde jeres behov....
Profil slettet
01-11-2010 kl. 19:15
bruger siden
11-12-2004
01-11-2010 kl. 21:48
Så det er ikke noget ævl...
bruger siden
11-12-2004
01-11-2010 kl. 21:49
T i
bruger siden
17-06-2006
01-11-2010 kl. 22:03
Har kørt både Mondeo st. car og Fabia Combi med barnevogn og begge klarer opgaven udmærket (og uden at afmontere barnevognshjul etc.) så mon ikke BMW også kan klare det....