Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
31-10-2010 kl. 13:15
Jeg synes jeg har læst at man skal regne med ca 10-12 på literen ved almindelig til frisk kørsel.
Hvis du vælger at hente en hjem fra Tyskland, skal årsagen være at finde en i bedre stand og med mere udstyr. Der er næppe nogen økonomisk gevindst ved at hente en hjem fra tyskland. Med mindre du kan finde en til en spotpris...
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
31-10-2010 kl. 13:18
Troels Østergaard Jørgensen
bruger siden
06-04-2007
24-08-2011 kl. 10:46
Jeg kører 10 km/l i snit med en del bykørsel.
Som påpeget ovenfor er der mange muligheder for at opgradere den løbende med udstyr. Der er utallige dele på eBay.de og på www.vagcars.dk finder du masser af folk der kan hjælpe med at skaffe dele, og montere dem.
Jeg overvejede selv at hente en hjem fra tyskland, men blev frarådet det af flere danske bilforhandlere jeg spurgte til råds. Deres vurdering var at de er for dyre i tyskland til at det kan svare sig. Jeg blev rådet til at købe en i DK og så evt. bruge pengene på at opgradere den efterfølgende.
Alt i alt en super lækker, hurtig familiebil, som man kan blive ved at gå og hygge sig med at opgradere. Selvfølgelig kun hvis man har lyst, de er ret veludstyrede fra start af ;-)
Service kan det svare sig at køre til tyskland for.