Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
27-09-2010 kl. 21:35
Lad være med at købe en Golf. De er ikke gode nok i forhold til hvad du ellers kan få for samme pris. Pug 206 lyder okay, men den er altså heller ikke den mest driftsikre i verden. Men bestemt værd at kigge på da du kan få rimeligt meget for pengene.
Pug 306 er en meget gammel bil efterhånden altså konstruktionsmæssigt, og personligt ville jeg ikke gå efter den. Så hellere en 307.
Men jeg ville nok kigge lidt efter Nissan Almera/Primera. De er rimeligt driftsikre. Eller også noget Seat Ibiza/Cordoba.
Ford Focus eller Opel Astra er også en mulighed.
Men problemet med den prisklasse er at de har som regel 8-12 på bagen. Og dermed en del slidtage. Så i skal være opmærksomme ved køb.
Pug 306 er en meget gammel bil efterhånden altså konstruktionsmæssigt, og personligt ville jeg ikke gå efter den. Så hellere en 307.
Men jeg ville nok kigge lidt efter Nissan Almera/Primera. De er rimeligt driftsikre. Eller også noget Seat Ibiza/Cordoba.
Ford Focus eller Opel Astra er også en mulighed.
Men problemet med den prisklasse er at de har som regel 8-12 på bagen. Og dermed en del slidtage. Så i skal være opmærksomme ved køb.