Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
10-09-2010 kl. 22:43
Det er 3 meget interessante biler du har kig på.
I mazda´en kan du få en 163 hk diesel for en fair pris i forhold til konkurrenterne. Og Mazda 6 som st.car er en meget flot bil i mine øjne.
Opel Insignia er jeg også ret vild med. Den er bare gennemført lækker. Svært at finde noget negativt om den bil.
VW Passat er bestemt også en mulighed, men husk på det snart er en gammel model.
Af alternativer er Skoda Superb. Prøv den og lad være med at kigge på logo. Den er fantastisk.
Ford Mondeo bør du også kigge efter. Den er lige blevet faceliftet og der er nu flere interessante dieselversioner i Mondeo.
Peugeot 508 er også lige på trapperne. Nu har jeg så kun set billeder, men må sgu indrømme at den er ganske nydelig. Vi kommer uden tvivl til at se mange af dem på gaden, hvis prisen er rimelig.
Profil slettet
10-09-2010 kl. 23:30
Hilsen en "bruger"
Michael N
bruger siden
06-04-2005
11-09-2010 kl. 07:14
Jeg ved dog ikke hvorfor den er taget af det danske marked.. har der været problemer med holdbarhed af turbo eller dyser..det ville jeg nok undersøge på diverse internationale forum.
Jeg ville overveje den dejlige Mazda, den kører fantastisk og med den motor er det en drøm.
Så er der jo Skoda superb...som st.car er den smuk..som sedan...uha..den ligner altså en mislykket Sonata..og det er ikke en kompliment.
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
11-09-2010 kl. 23:07
Mht Opel må du mene gamle modeller. Meget gamle. Opel i dag er noget helt andet. Kvaliteten er løftet voldsomt. Designet endnu mere. De nyere opel-biler er ekstremt flotte. Og Opel´s markedandel er på vej op ad igen. Så den holder ikke.
Superb: Ja det er selvfølgelig en smagssag, men generelt virker det lidt som at den som 4-dørs ikke rigtigt er harmonisk. Men meget mere harmonisk og i mine øjne LANGT pænere som st.car.
Mht Ford mondeo. Der er fordele ved at blive forvekslet med en civil panser. Det kan være ret underholdende ;-) Men det er bare en rigtig god og velkørende bil.
VW Passat, ja det er som tidligere nævnt snart en gammel model, og dem kører der sindssygt mange af.
Men god fornøjelse med alle prøveturerne