Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Michael N
bruger siden
06-04-2005
03-09-2010 kl. 13:57
Rent økonomisk er det billigst at beholden bilen, især hvis den ellers fremstår i god stand.
Du har ingen garanti for at den nye brugte du ellers vil købe ikke også får en uventet fejl og dertil behov for reperation.
For et skifte kan det tælle at det er sjovt og dejligt at få en anden bil..men det vil naturligvis være en dyr løsning.
Du har ingen garanti for at den nye brugte du ellers vil købe ikke også får en uventet fejl og dertil behov for reperation.
For et skifte kan det tælle at det er sjovt og dejligt at få en anden bil..men det vil naturligvis være en dyr løsning.
Profil slettet
04-09-2010 kl. 06:23
Hej Hans.
Jeg syntes du skal få bilen lavet. Kan godt se at det er en træls regning, men din bil har jo kun kørt 90.000km og den er 7år gammel.
Hvis du får den lavet kan du garanteret være kørende de næste 5-8 år
Der kommer da selvfølgelig andre reparationer, men sådan er det jo og ha bil.
Går du ud og køber en anden brugt bil har du også hurtig smidt ex antal tusind væk i værdi tab. Din Hyundai falder nok kun 5000 om året nu.
Mvh. Flemming.
Jeg syntes du skal få bilen lavet. Kan godt se at det er en træls regning, men din bil har jo kun kørt 90.000km og den er 7år gammel.
Hvis du får den lavet kan du garanteret være kørende de næste 5-8 år
Der kommer da selvfølgelig andre reparationer, men sådan er det jo og ha bil.
Går du ud og køber en anden brugt bil har du også hurtig smidt ex antal tusind væk i værdi tab. Din Hyundai falder nok kun 5000 om året nu.
Mvh. Flemming.
Profil slettet
04-09-2010 kl. 07:06
Hejsa
Jeg ville beholde bilen det er langt billigere end at skulle købe en ny.
Med mindre at du tænker på sikkerhed og drift, så kan du med fordel købe en ny bil i samme klasse for ca. 90.000 kr.
Jeg ville beholde bilen det er langt billigere end at skulle købe en ny.
Med mindre at du tænker på sikkerhed og drift, så kan du med fordel købe en ny bil i samme klasse for ca. 90.000 kr.