Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Thomas Brandt Madsen
bruger siden
16-11-2004
29-08-2010 kl. 22:08
Hej Jakob
Jeg tror også jeg ville vælge Focus'en ud fra dine kriterier.
Men jeg ville også lige overveje at tage et kig på SEAT Ibiza st. car eller Skoda Fabia Combi.
De kan fås fra nye, lige i dit prisleje. Så er det naturligvis basismodellen.
Men så er sikkerheden og økonomien på plads. Det er lidt sjovere end en 8 år gammel Skoda/Audi med 200.000 km på samvittigheden. Du kommer blot til at betale hos værkstedet i stedet.
Vh Thomas
Jeg tror også jeg ville vælge Focus'en ud fra dine kriterier.
Men jeg ville også lige overveje at tage et kig på SEAT Ibiza st. car eller Skoda Fabia Combi.
De kan fås fra nye, lige i dit prisleje. Så er det naturligvis basismodellen.
Men så er sikkerheden og økonomien på plads. Det er lidt sjovere end en 8 år gammel Skoda/Audi med 200.000 km på samvittigheden. Du kommer blot til at betale hos værkstedet i stedet.
Vh Thomas
Profil slettet
30-08-2010 kl. 10:17
Muligt at det ligger lidt udenfor emnet, men hvis du kigger på Audi A4 og dermed er parat til at betale lidt mere for kvalitet, var en Volvo V70 2001- måske en bil for dig - høj sikkerhed, stor slidstyrke, fantastiske sæder, godt med plads og en bil med en generel robusthed der ligger over de alternativer du selv har opremset?
T i
bruger siden
17-06-2006
08-09-2010 kl. 09:50
Her lidt inspiration, hvis det skal være en brugt ældre bil: ftp://87.48.155.100/Brugtbilanalyse_firma_og_familiebiler.pdf
Der er flere analyser på bilpriser.dk
Hvis det skal være en af dem du nævner ville jeg tage Focus eller Astra, det er begge fornuftige bil med godt ry. Octaviaen kunne også være interessant, hvis du går efter den "nye" model.
Personligt ville jeg også overveje ny/nyere Skoda Fabia combi, Seat Ibiza st. car eller lignende.
Jeg ville helt klart gå efter en nyere (evt. ny) mindre bil, der kører langt på literen istedet for en ældre/større bil med relativ mange km på bagen.
Der er flere analyser på bilpriser.dk
Hvis det skal være en af dem du nævner ville jeg tage Focus eller Astra, det er begge fornuftige bil med godt ry. Octaviaen kunne også være interessant, hvis du går efter den "nye" model.
Personligt ville jeg også overveje ny/nyere Skoda Fabia combi, Seat Ibiza st. car eller lignende.
Jeg ville helt klart gå efter en nyere (evt. ny) mindre bil, der kører langt på literen istedet for en ældre/større bil med relativ mange km på bagen.