Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
15-08-2010 kl. 12:37
Renault gennemgik et større kvalitetsløft i 2004 og frem og den er idag på fuld højde med eks. Toyota ifølge mange stastikker.
Jeg kender ikke til Seat, andet end at den ikke rigtig er så populær som eks. VW og andre biler. Især i udlandet oplever Seat store problemer med bilsalget.
Se nærmere på hele bagsædet og især pladsen og de muligheder får at udvide og forskyde bagsæderne i Renaulten, så er du solgt med det samme.
Husk fuld servicebog og tandremskift ved 120.000 km eller hvert 4.år.
Jeg kender ikke til Seat, andet end at den ikke rigtig er så populær som eks. VW og andre biler. Især i udlandet oplever Seat store problemer med bilsalget.
Se nærmere på hele bagsædet og især pladsen og de muligheder får at udvide og forskyde bagsæderne i Renaulten, så er du solgt med det samme.
Husk fuld servicebog og tandremskift ved 120.000 km eller hvert 4.år.
Profil slettet
Profil slettet
15-08-2010 kl. 19:30
Hej Kim.
Du skriver at Renault´en er tilsalg ved Globus biler.
Jeg mindes at ha læst et sted at de ikke opføre sig helt efter bogen.
Men kort sagt, jeg har ikke noget konkret på dem, men du kan da lige tjekke dem ud inden du bestemmer dig. Evt kan du bare skrive "Globus biler" i søgefeltet øverst på siden. Der kommer ihvertfald lidt frem.
Hilsen Flemming.
Du skriver at Renault´en er tilsalg ved Globus biler.
Jeg mindes at ha læst et sted at de ikke opføre sig helt efter bogen.
Men kort sagt, jeg har ikke noget konkret på dem, men du kan da lige tjekke dem ud inden du bestemmer dig. Evt kan du bare skrive "Globus biler" i søgefeltet øverst på siden. Der kommer ihvertfald lidt frem.
Hilsen Flemming.
Dette indlæg blev 15-08-2010 19:33 redigeret af dets forfatter.
Profil slettet
15-08-2010 kl. 20:40
Tillykke, det lyder til at være en lækker bil, prisen lyder også til at være fin.
Jeg ville lige sikre mig at servicebogen er korrekt udfyldt og at det er ved hvert 5 år. at tandremmen skal skiftes, da min er en 12/2005 ( 2006 model ) og der står der ved hvert 4.år.
Jeg ville eks. få en FDM rapport på den, da der nemt kan være 5-8 fejl på bilen selv om den kun er 4 år. Det kan hurtigt løbe op i 5-10.000 kr.
Jeg ville lige sikre mig at servicebogen er korrekt udfyldt og at det er ved hvert 5 år. at tandremmen skal skiftes, da min er en 12/2005 ( 2006 model ) og der står der ved hvert 4.år.
Jeg ville eks. få en FDM rapport på den, da der nemt kan være 5-8 fejl på bilen selv om den kun er 4 år. Det kan hurtigt løbe op i 5-10.000 kr.