Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

11-08-2010 kl. 13:49

Dette indlæg er slettet af en forummoderator.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

13-08-2010 kl. 11:37

Hej Trine.

Ud fra det du skriver, så gætter jeg på at dit kendskab til bilmarkedet er begrænset (undskyld hvis jeg tager fejl :-)

Hvis jeg gætter rigtigt, så skal du under INGEN omstændigheder købe sådan en bil selv.
25.000,- er mange penge, men ikke til en bil. Der er langt mere "skidt" end "kanel" i den prisklasse.
Du skal tage en fagmand med ud, eller evt. få lavet en brugtbilattest enten hos FDM (dyre) eller Applus (billigere).
De store og seriøse forhandlere, gider simpelthen ikke at sælge biler til 25.000 da de skal give 2 års rekl.ret, så er der kun "perlestensforhandlerne" tilbage, og du risikerer nemt at de er meget tunge at danse med, i tilfælde at at du skal reklamere noget.
Chancen for at trække en "nitte" er simpelthen FOR stor.

Endelig, så mener jeg altså ikke at du skal lægge dig fast på noget mærke, det er meget vigtigere at bilen er i god stand og serviceret.

Held og lykke.

Profil slettet

Profil slettet

15-08-2010 kl. 19:51

Dette indlæg er slettet af en forummoderator.

Jesper Panduro

Jesper Panduro
bruger siden
06-03-2007

17-08-2010 kl. 22:53

Vi kører stadig i en Peugeot 405 1,6 stationcar fra 1994 - den kører som en drøm, har rundet 340.000 km, og den er trofast. Bilen er kantet inde i, hvilket gør den ideel til at have en barnevogn med, lange ben på førepladsen og 2-3 børn på bagsædet. Lægger man sæderne ned, kan man have et mindre orkesters udstyr. Kører 13-14 km på literen. Vær opmærksom på små-rust i bagklap og under døre, da flere af dem ikke er undervognsbehandlet pga. galvaniseret undervogn.