Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
04-08-2010 kl. 15:10
Skoda Fabia er min favorit, se efter en demo med den nye 1.2 TSI motor.
Evt. en Hyundai i20 med 5 års garanti eller en lettere brugt Kia Ceed.
ps. Det kan ofte svare sig at leje en bil i Flensborg.
Evt. en Hyundai i20 med 5 års garanti eller en lettere brugt Kia Ceed.
ps. Det kan ofte svare sig at leje en bil i Flensborg.
Dette indlæg blev 04-08-2010 19:46 redigeret af dets forfatter.
Profil slettet
04-08-2010 kl. 15:27
Vælg bil efter jeres behov 95% af tiden og lej en større bedre og billig bil de dage i er i Tyskland. lejebiler i Tyskland koster næsten ingen penge.
jeg ville kigge efter en bil hvor man sidder lidt højt, så man ikke stiger ned i bilen. Husk aircon / klima og ESC, så er i godt dækket ind.
jeg ville kigge efter en bil hvor man sidder lidt højt, så man ikke stiger ned i bilen. Husk aircon / klima og ESC, så er i godt dækket ind.
Michael N
bruger siden
06-04-2005
04-08-2010 kl. 19:33
Suzuki Splash 1,3 DDiS GLS Kunne være et godt bud, den er rummelig og så er det en vaks diesel motor som trækker fimt også på de lange stræk, omkring strøj så er det min erfaring at det oplevet meget forskelligt..så prøv den af inden køb.
Indstignings højden er hø så det er let at komme ind og ud af bilen.
Ford Fiesta 1,6 TDCi 90 ECOnetic 5d eller en Fiesta med den udemærkede 1,2 82 hk Benzin motor.
Fiestaen er en skøn og rummelig bil, bygget over en Mazda 2, så tjek den ud også.
Hyundai i30 1,4 kan du få som demo model til omkring 150.000 her får du en større bil som kører fint og som har 5 års garanti.
Indstignings højden er hø så det er let at komme ind og ud af bilen.
Ford Fiesta 1,6 TDCi 90 ECOnetic 5d eller en Fiesta med den udemærkede 1,2 82 hk Benzin motor.
Fiestaen er en skøn og rummelig bil, bygget over en Mazda 2, så tjek den ud også.
Hyundai i30 1,4 kan du få som demo model til omkring 150.000 her får du en større bil som kører fint og som har 5 års garanti.