Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
03-08-2010 kl. 08:45
Det kan du bestemt ikke, du kan umulig køre 400.000 km i en gammel VW fra 1996 uden at der kommer værkstedsregninger.
Skal du køre 30.000 km årligt ? så ville jeg evt. lease en ny Diesel, det er dyrer men at købe den bil er for usikkert, der kan hurtigt komme motor,gearkasse, kobling, udstødning, undervogn m.m. Det bliver dyrt, dyrt, dyrt.
Skal du køre 30.000 km årligt ? så ville jeg evt. lease en ny Diesel, det er dyrer men at købe den bil er for usikkert, der kan hurtigt komme motor,gearkasse, kobling, udstødning, undervogn m.m. Det bliver dyrt, dyrt, dyrt.
Michael N
bruger siden
06-04-2005
03-08-2010 kl. 16:56
løb væk - når det netop er en TDI motor så koster det kassen hvis den går istykker.
Brug pengene på udbetaling til en nyere bil istedet.
Brug pengene på udbetaling til en nyere bil istedet.
Profil slettet
05-08-2010 kl. 18:25
Hvis bilen føles OK: starter, og der ikke er mærkelige lyde fra motor, hjul og undervogn, og ikke er voldsom rusten, så ser jeg ikke noget problem i et køb. Den har trods alt kørt over km 20000 om året og er dermed blevet rørt. Vær opmærksom på om olieskift og service er overholdt. En komplet servicebog er nok naivt at bede om, men findes den, så er det da et ok køb, men prøv at presse prisen lidt :-)