Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
29-07-2010 kl. 22:42
fine biler begge 2, men det er 2 forskellige str. af biler, A6 er meget større end Honda'en og noget mere komfortabel, 2.0 til Audi A6 gør den ikke til en sportsvogn, men meget dejlig langstursvogn.
Ud og kør en lang tur i det område, du normalt bruger din bil og du vil hurtigt mærke forskellen.
Ud og kør en lang tur i det område, du normalt bruger din bil og du vil hurtigt mærke forskellen.
Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007
30-07-2010 kl. 17:50
Hej Albert.
Hvis du kugger på ADAC´s seneste undersøgelse (kan ses på FDM´s hjemmeside) vil du se at Audi sammen med BMW og MB er de mest fejlfrie biler, sammenholdt med at Audi har 12 års rustgarenti uden krav om efterbehandling, så vil jeg mene at den er det bedste bud.
2,0 motoren kan sagtens trække bilen, men den er selvfølgelig ingen sprinter.
Hondaen er en anden type bil, men sikkert ligeså lækker at køre i, alt afhænger af temperament.
Prøv dem begge grundigt, og føl hvilken du føler dig mest hjemme i, det er mit bedste bud
Hvis du kugger på ADAC´s seneste undersøgelse (kan ses på FDM´s hjemmeside) vil du se at Audi sammen med BMW og MB er de mest fejlfrie biler, sammenholdt med at Audi har 12 års rustgarenti uden krav om efterbehandling, så vil jeg mene at den er det bedste bud.
2,0 motoren kan sagtens trække bilen, men den er selvfølgelig ingen sprinter.
Hondaen er en anden type bil, men sikkert ligeså lækker at køre i, alt afhænger af temperament.
Prøv dem begge grundigt, og føl hvilken du føler dig mest hjemme i, det er mit bedste bud
Profil slettet
30-07-2010 kl. 18:15
Du betaler urimelig meget for de fire ringe, gå efter en Honda Accord med undervognsbehandling. Den er lige så velbygget som en Toyota.