Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

19-07-2010 kl. 15:26

Moral er desværre en mangelvare i Dagens Danmark. Jeg køber kun brugt bil hos store mærkeforhandlere velvidende at jeg betaler ekstra for dette.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Sønderskov Nielsen

bruger siden
11-12-2004

19-07-2010 kl. 16:48

Godt spottet! og når det nu er 1½ år siden den er synet sidst, er det jo nok snarere 50-60.000 km der er forsvundet.

Man får sgu helt ondt af den stakkel der bliver snydt, når de køber bilen.

bruger siden
11-12-2004

19-07-2010 kl. 18:25

Hej Lars.

Jeg er ikke ansat hos bilbasen, eller har noget at skulle have sagt for den sags skyld.
Pæren betyder bare at jeg og ca 30 andre er bilpaneldeltagere. For ca 4 år siden annoncerede Bilbasen.dk at de havde brug for frivillige der bare havde lidt forstand på biler, til at hjælpe med at råde bilbasens brugere i forbindelse med biler. Og så meldte jeg mig. Vi blev så kastet ud i en test på tid, for at se om folk reelt vidste noget eller ej.

Og jeg synes da også at annoncen bør fjernes da Jesper har været ekstremt vågen og set denne bil. Hvor han samtidig kan bevise ret tydeligt at der er fusket med bilen. Men lur mig om Bilbasen ikke fjerner den, når de ser hele denne tråd. Så vidt jeg husker har de faktisk ret til det hvis de kan se der er fusk med annoncen.

Og jeg er i aller højeste grad enig med dig, at det ville da være lækkert at man ikke kunne oprette annoncer herinde, hvis man som forhandler var kendt for at snyde. For købernes skyld.