Bilbasen Forum
Indlæg slettet
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
27-06-2010 kl. 15:45
Men alt er jo smag og behag. men jeg ville ikke købe en sådan bil
Mvh
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
27-06-2010 kl. 16:25
jeg kunne jo godt sige ...hvorfor i ikke spurgte herinde inden i købte, men jeg ved godt at sådan fungere tingene ikke altid.
jeg vil inderligt håbe at i ellers ingen problemer får med bilen....
Jeg syns bare at når jeg kigger priser og ikke mindst udstyr, får man mere ud af at købe Dynamic modellen med højde justerbart sæde, fartpilot som er rart når man pendler langt osv.
Jeg kunne også have sagt....køb en sprit ny til godt 144000 med alt i udstyr med ful fabriks garanti og 0km på tælleren.
Men det det handler om nu syns jeg er vigtigt, tiltrods for mine ord, er at i selv føler at det er en lækker bil i har fået.....Et godt råd til en anden gang er at forespørge herinde. Der er rigtig mange med stor og bred bilviden, og mange kender til hvilke mærker og udstyrs modeller der pt. kan svare sig at købe, så folk får mest for pengene.
Men glæd jer nu til i skal have bilen og kør en lang tur lige når i får den, så i kan få den rigtig ind under huden.
Jeg går stærkt ud fra at forhandleren holder hvad han lover, så jeg vil tro det sikkert går iorden hvis fdm test skulle vise noget
Tillykke med bilen
Dette indlæg blev 27-06-2010 16:35 redigeret af dets forfatter.
Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006
27-06-2010 kl. 22:35
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
27-06-2010 kl. 23:18
Mvh
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
28-06-2010 kl. 18:21
Ja i skal da glæde jer over bilen nu. Dejligt at den havde højdejusterbart sæde......
Omkring rådgivning af biler, nævnte du vist at i havde rådført jer med nogle herinde fra, det er som sådan også fint, men vil tro de kun har givet jer retninger i skulle gå i og ikke specifikt hvilken model og pris, km. Næste gang i skifter eller finder en bil som måske også er på bilbasen, så kopier linket på bilen og opret så et indlæg. Så vil i kunne komme meget nærmere et evt rigtig godt køb. Mange herinde, ikke alle, ved lidt om hvad der står rundt omkring og til hvilke priser. Nogle har kontakter til forhandlere hvor i vil kunne få større rabat på helt ny bil end andre måske kan.
men når det så er sagt, er Fiat grande punto en rigtig fin bil, både sikkerhedsmæssigt og motor.
Vi krydser fingre for at det går som det skal med denne bil.
Omkring om det var et godt køb, fordi det var så nemt at få ekstra ting med, kan jeg jo kun gisne om hvorfor. jeg tror forhandleren havde en stor fortjeneste på netop den bil i valgte, og det koster som sådan ikke ham ret meget at give de ekstra ting med. Det er jo sådan de sælger biler.
Mvh