Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Michael N
bruger siden
06-04-2005
16-06-2010 kl. 18:01
Design mæssigt ville jeg købe en 406 st. car.... meeen få den tjekket grundigt igennem - Fransk kan godt blive dyrt... især i den aldersgruppe.
Ford Mondeo er en fin bil men ikke fejl fri - tjek undervogn og ikke mindst se efter rust.
Jeg tror det vigtigste er at finde bilen med færeste fejl
Ford Mondeo er en fin bil men ikke fejl fri - tjek undervogn og ikke mindst se efter rust.
Jeg tror det vigtigste er at finde bilen med færeste fejl
Profil slettet
16-06-2010 kl. 18:33
Begge er fine biler, men tag den som er bedst velligeholdt, i den prisklasse kan man ikke tillade sig at fokusere på den rigtige farve, udstyr m.v. ( Man kan dog være heldig )
En fuld stemplet sservicebog og helst faktura på de ting der er lavet, den holder ikke med at sige at den er serviceret med "sort" service.
Hvis Forden ikke har rust eller kun lidt rust, ville jeg foretrække den frem for 406, da den kan give større problemer.
En fuld stemplet sservicebog og helst faktura på de ting der er lavet, den holder ikke med at sige at den er serviceret med "sort" service.
Hvis Forden ikke har rust eller kun lidt rust, ville jeg foretrække den frem for 406, da den kan give større problemer.