Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Emil Olsen

Emil Olsen
bruger siden
09-10-2003

13-06-2010 kl. 13:42

Hvis man skal bruge 500k på en bil, så er det fordi man allerede selv har en holdning til det. Det er jo typisk der hvor man bevæger sig ind i BMW eller Audi-land. Hvis man ikke har præferencer for noget specielt mærke, eller ser speciel prestige i noget særligt, så er der ingen grund til at give så mange penge.

Hvis det var mig - så ville valget falde på en BMW 320D st car i den nye LCi udgave. 24Km/L og ca 175hk samt suveræne køreegenskaber. I mine øjne den perfekte prestigebil da miljø-profilen på denne køremaskine er attraktiv - for mig ville det være det der var attraktionen.

mvh/Emil

Dette indlæg blev 13-06-2010 19:18 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

13-06-2010 kl. 18:25

Med "kun" 20.000 km om året må det nok blive noget lækkert fra BMW, Audi, Mercedes eller noget Volvo.
Det er jo noget af det oplagte.

Alternativt kunne man jo vælge nogle af mærkerne der ikke lige har samme prestige, Som f.eks Opel Ford VW Honda eller andet.

Opel Insignia 2,0 T med 220 hk vil kunne fåes med meget udstyr til en halv mill. Men om den er "for ordinær" ved jeg ikke. Synes bare selv at den er lækker.

Men mon ikke det ender med en BMW 325 touring eller Audi A4 2,0 tsi Avant eller Måske en lettere brugt Audi A6 2,8.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg