Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Ulrik Rasmussen

Ulrik Rasmussen
bruger siden
12-01-2006

28-05-2010 kl. 10:47

Jeg ville nok gøre noget helt andet...
Jeg ved, der er provokerende at foreslå en bil til langt over det dobbelte end du melder ud med, men der er mening med galskaben: Hvis du køber en Citroën C1 5-dørs får du en bil, der kører langt på literen, har aircondition, og som er sprit-ny! Hvis vi forestiller os, at du betaler af over 6 år uden udbetaling, koster det dig i omegnen af 2200/måned. Hertil kommer service, men ingen uforudsete reparationer i de første år. Forsikring er billig for den bil, årlig grøn afgift er billig - brændstoføkonomien er super, sikkerheden er - nåja, hæderlig - med ESC, 6 airbags etc. Min pointe er, at du med en ny bil får en bedre totaløkonomi. Når du skylder 50000 i bilen - altså beløbet, der er dit udgangspunkt - er bilen 4 år, har kørt 130-140000 kilometer og stadig attraktiv som brugtvogn.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Ulrik Rasmussen

Ulrik Rasmussen
bruger siden
12-01-2006

29-05-2010 kl. 13:39

Jev ville købe en C1, idet man får a/c med for de 110000 kr. Derfor den anbefaling. Mit forslag er, at du prøver bilen og dens konkurrenter - og vælger den, der passer dig bedst.

Jesper Vittrup

Jesper Vittrup
bruger siden
18-04-2007

03-06-2010 kl. 18:58

Til Michael Christensen, Jeg er sikker på at Jens Kristian udmærket ved at Fiat er italiensk og peugeot fransk, men det han sandsynligvis mener er at efter hans mening er de koreanske bilmærker eks. chevrolet, kia osv. ikke så sikre i drift