Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

21-05-2010 kl. 20:11

Tjae min far har en, jeg syns den køre ok, men der er lidt levende, sikkert pga kort hjulbase. jeg syns du skal prøve nogle forskellige biler. En af de nye renault clio måske, en fiat grande punto, og sammenlign så hvad du umiddelbart syns køre bedst og hvordan du sidder i bilen.

Mvh

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Michael N

Michael N
bruger siden
06-04-2005

23-05-2010 kl. 01:48

Modellen med 1,0 er sløv og skal du køre på motorvej så bliver du træt af den.

Jeg har kørt en del i Splash med 1,3 diesel, det er en fin lille motor med masser af kræfter og en sublim brændstof økonomi.

Jeg tror ikke det går med en barnevogn, da bagagerummet er ikke eksisterende og selv med det ene sæde nede bliver der ikke plads.

Tjek istedet den nye Ka, den har større bagagerum, men om der kan være en barnevogn er jeg usikkerpå.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

23-05-2010 kl. 22:14

Prøv lige at oprette et helt nyt indlæg her på bilbasen, hvor din overskrift mv omhandler eksempelvis....Hvilken ny bil med plads til barnevogn max 135000. Så tror jeg du får en del svar, jeg ved desværre ikke hvilke biler der kan være barnevogn i

Mvh

Dette indlæg blev 23-05-2010 22:14 redigeret af dets forfatter.

Michael N

Michael N
bruger siden
06-04-2005

26-05-2010 kl. 16:15

Jeg ved godt den er Fransk... men en Renault Clio III den sælger de på kampagne tilbud.... fin bil Renault er også ved at få styr på kvaliteten men ellers så få en service aftale på bilen (indimellem kan Renault fåes med 5 års garanti)

Ford Fiesta den kører som en drøm... men er dyrere end Splash.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

26-05-2010 kl. 16:28

Måske skulle din kæreste tænkte på at Splash'en er indisk.....Tror at Clioen er et rigtigt godt bud. Der plejer som regel ikke at være problemer med Clio

Bent Michael Nielsen

Bent Michael Nielsen
bruger siden
04-07-2003

27-05-2010 kl. 15:16

Splashen lavet i et samarbejde mellem Japanske Suzuki og tyske Opel og er bygget på en fabrik i Ungarn. Jeg har en 1,0 GLS, som jeg er meget glad for. Det er korrekt at der ikke er meget motorkraft til motorvejskørsel, men hvis man tænker sig om med hensyn til at forberede vognbaneskift i god tid, så kan man nemt holde en motorvejsfart på omkring 140. Kører man meget på motorvej, så vil jeg dog klart anbefale 1,2 modellen.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

30-05-2010 kl. 21:24

Jae lidt har du ret, men men.....motoren er HELT SIKKERT bygget i indien....