Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
08-05-2010 kl. 22:29
Den prisleje du er lige nu er det også værd at overveje en brugt Seat Altea på gule plader. Dog er 1,9 TDI motoren ikke den mest støjsvage, men kan nemt nå de 20 km/l ved 120 km/t på motorvej og så er den utrolig driftsikker hvis man passer alle service og tjekker olien jævnligt.
Mit råd ville være at undgå mini biler da der er ingen af dem som er gode som pendlerbiler og man bliver træt af den trange plads efter et stykke tid. Du skal prioritere også kabinepladsen vil mit råd være.
Der er dog mange biler på gule plader der kan fås indenfor dit budget og som er meget behagelige som pendler biler.
Mit råd ville være at undgå mini biler da der er ingen af dem som er gode som pendlerbiler og man bliver træt af den trange plads efter et stykke tid. Du skal prioritere også kabinepladsen vil mit råd være.
Der er dog mange biler på gule plader der kan fås indenfor dit budget og som er meget behagelige som pendler biler.
Klaus Kristensen
bruger siden
01-04-2008
08-05-2010 kl. 23:32
Toyota har lige sænket priserne på deres lille IQ. Den er nu faldet til ca 128.000kr for en fabriksny, og er langt mere komfortabel end Aygo, 107 og C1.
Den har et behageligt støjniveau og der kan eftermonteres fartpilot.
I forhold til din mc er der masser af plads - der kan sidde op til 3 voksne og et lille barn i den.
Og som ekstra bonus kan du køre over storebæltsbroen i den til samme pris som på din mc da den er under 3 meter lang
Den har et behageligt støjniveau og der kan eftermonteres fartpilot.
I forhold til din mc er der masser af plads - der kan sidde op til 3 voksne og et lille barn i den.
Og som ekstra bonus kan du køre over storebæltsbroen i den til samme pris som på din mc da den er under 3 meter lang