Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

16-04-2010 kl. 06:10

Dit daglige kørsels behov er ikke til en Polo, og du kan godt køre eks. til Jylland i en Aygo uden problemer, det har jeg gjort og den køre rigtig godt.

Poloen er en fin bil, men hvis du kun køre 3000 km årligt, så snup du en Aygo i benzin, den køre ca. 18 km/l og jeg kan kun anbefale den.

Du spare også ca. 60.000 kr ved ikke at vælge pololen og de gange du så skal til prag, kan du kan du leje en lidt større bil, dette er endnu et plus da du ikke "slider" på din egen bil som får flere km på tælleren :-(

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

16-04-2010 kl. 11:17

Af de 2 du nævner er Polo Bedst da den er en noget større bil og med bedre langturskomfort.
Men hvis du er oppe i Polo prisniveau synes jeg der er mange andre der bør overvejes.
Toyota Yaris, Ford Fiesta, Opel Corsa, Suzuki Swift, Seat Ibiza, Mazda 2, Peugoet 207, Hyundai I20.

Generelt synes jeg bare at Polo er for dyr, og lidt for kedelig. Så hellere nogle af de andre hvor du ville kunne spare nogle penge.

Profil slettet

Profil slettet

16-04-2010 kl. 18:01

Der læste jeg lige forkert og du skal naturligvis ikke vælge en microbil som Aygoen er hvis dit kørselsbehov er 30.000 km.

Jeg ville prøve 3-4 stykker som du så kan sammeligne med poloen bl.a. som Martin skriver, Toyota Yaris, Ford Fiesta, Opel Corsa, Suzuki Swift, Seat Ibiza, Mazda 2, Peugoet 207, Hyundai I20 ( 5 års garanti )

Ejner Skræddergaard

Ejner Skræddergaard
bruger siden
08-07-2003

20-04-2010 kl. 06:58

Hvis du køber en POLO fra autoriseret forhandler, tilbydes du en dedikeret POLO forsikring via Codan, priserne baseret på flatrate og konkurrence dygtige.

Vh
Ejner