Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
01-06-2010 kl. 12:07
Jeg ville aldrig udsætte min familie på 6 mennesker for en gammel lorte bil fra 1988.
20.000 kr er ikke meget og jeg har desværre ikke noget godt bud på hvad du skal gøre, for du får ikke en god eller fornuftig bil med 6 sæder for 20K.
Man skal passe på man ikke gaber over for meget, så du kommer til at stå med en større regning lige pludselig.
20.000 kr er ikke meget og jeg har desværre ikke noget godt bud på hvad du skal gøre, for du får ikke en god eller fornuftig bil med 6 sæder for 20K.
Man skal passe på man ikke gaber over for meget, så du kommer til at stå med en større regning lige pludselig.
Jonas Petersen
bruger siden
16-03-2007
01-06-2010 kl. 12:13
Enig, læser disse indlæg med folk der søger bil til dem og deres børn. Det eneste kriterie er pris.. Skulle jeg køre rundt med 4 børn så stod sikkerhed øverst.
Jonas Petersen
bruger siden
16-03-2007
01-06-2010 kl. 14:08
Hvis du overvejer at købe en billig bil til 20000 kr og så spare sammen, så ville jeg i stedet smide de 20000 kr i udbetaling og så droppe opsparingen og bruge pengene på at afdrage på en ny(ere) bil. En ny bil har typisk lavere benzinforbrug, lavere grøn afgift og garanti (dvs gratis reparationer) og i øjeblikket kører flere mærker med tilbud på gratis eller billig forsikring.. Køber du en bil til 20000 kan du være så uheldig at komme af med en endeløs strøm af penge til reparationer. Og allervigtigst så er du langt langt bedre stillet i en ny bil end et halvvejs vrag. Der er virkelig en verden til forskel. Tro mig. Har selv prøvet at blive påkørt i en lille bil og selvom farten ikke var høj var det en meget dramatisk oplevelse.