Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

02-04-2010 kl. 23:15

Hej

Jamen jeg synes du beskriver det ganske godt selv og ret præcist.

Jeg tror også i vil blive mest glade for Toyota igen. For man bliver altså vant til deres driftsikkerhed, og kundeservice på værkstedet når den dog skal have service.
Og du har også ret mht værditab. Selv om Citroén´en er en populær bil nu og også om nogle år, så vil den uden tvivl have et større værditab end Toyota´en. Toyota holder deres værdi ganske godt.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

03-04-2010 kl. 07:03

Hej Rene.

Køb Toyota´en.
Kan godt følge dit argument lidt med Citroen, at man får mere for pengene. Men hvis man har lidt teknisk indsigt i hvordan eks vis de forskellige dele til sådan en bil er konstrueret vil forstå hvorfår man får "mindre" for penge i Toyota´en.

Jeg har selv lige solgt min Carina fra 94 som jeg har haft i 12 år 375.000 km, ingen større rep. Men korrekt en Toyota går også i stykker;)

Købt en Peugeot Partner i stedet fra 05 med 96.000km udelukkende pga. Vi snart får brug for plads til 3´barn, godt bagagerum. Plus den var billig!!! Og er helt overbevist om at den kommer aldrig til at køre ligeså mange fejlfri km som Toyota´en. Men til prisen er det forhåbentlig et godt køb.

Så kort sagt havde jeg råd havde jeg helt klart købt en Verso.

Anders Skovmose

Anders Skovmose
bruger siden
29-05-2004

04-04-2010 kl. 23:14

uanset valget kan der forekomme problemer med bilen om det er Toyota, citroën, Vw, Hyundai eller hvad end det ville være, så det der med at det ene bilmærke skulle være bedre end det andet giver jeg ikke meget for, har selv haft både japanske, tyske og franske biler, og familie der har koreanske.. Og Alle har der været problemer med på et eller andet tidspunkt. Når det så er sagt holder jeg mig til Citroën, men har set mig lun på en Chervolet Cruze når den nuværende C5'er skal skiftes.

Brian Kielberg

Brian Kielberg
bruger siden
25-07-2004

08-04-2010 kl. 14:59

Tillykke med valget. Den bliver du glad for.
Har selv en C4 picasso 1.6HDI FAB E6G VTR+ og den har ikke slået en prut forkert. Eneste der er skiftet på 50000 km er en forlygtepære.
Jeg måtte selv høre på venner og families fordomme da jeg købte Citroen.
Alle disse fordomme er dog kommet helt og aldeles til skamme.
Til gengæld kører nogle af vennerne både Ford og Vw Passat og de har ikke haft andet end bøvl med deres biler.

Mvh.
Brian