Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Christoffer Bernth

Christoffer Bernth
bruger siden
30-06-2008

16-03-2010 kl. 14:44

Jeg har været ejer af både A3 SB og Golf 5, dog ikke med 2,0TFSI motor. Pladsforholdene er ca lige gode i begge biler, bag rattet virker golfen lidt større men tror mere det skyldes den lidt højre lofthøjde.

Jeg vil tro audi holder prisen bedre, hvilket måske kan retfærdiggøre den højere indkøbspris. hvad med at droppe quattro modellen og finde en 2WD så bliver prisen stort set det samme som Golfen. Hvis du vælger quattro kommer du ikke til at mærke noget til det, andet end den oplagte fordel i sne og ved hård accelation i feks. regnvejr.

Golfen køre selvfølgelig en del sjovere end A3, men hvis du spørger mig er audi til gengæld en hel del pænere.

I det nyeste nr. af Bilmagasinet skriver en jounalist om A3 VS Golf "hvis du vil ha en veludstyret VW, køb en Audi" jeg kan kun give ham ret, kabinen i A3 SB er suveræn, det eneste jeg gerne tog med fra golfen er de fede sæder.

Held og lykke, begge biler er rigtig dejlige biler men...Jeg er ikke et sekundt i tvivl, til hver en tid Audi A3 SB og jeg ville så droppe 4WD og prøve at finde en med DSG.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg