Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

09-03-2010 kl. 23:47

Hej

Der er jo ingen tvivl om at BMW´en er på et niveau for sig selv, af de 4 du nævner. Den er sjovere at køre, og langt mere behagelig.
Men der mangler jo noget bagsæde, som trækker ned i mine øjne. Nu ved jeg ikke om det overhovedet er noget du får brug for?
Så vidt jeg ved kører den også ret langt på literen.

Ibiza og mazda 2 er nogenlunde ens. Der er det vel lidt en smagssag om man er til den ene eller anden. Jeg synes i hvert fald at Ibiza er en udemærket bil, som ville egne sig meget godt til lange ture.

Lige umiddelbart synes jeg at Mazda 3 virker som bedste bud i mine øjne. Den kører godt og behageligt og har alligevel samme størrelse som BMW 118. Det at Mazda 3 er lidt større end Ibiza og Mazda 2 vil også gøre at den føles mere komfortabel på de længere ture. Og så er der sikkert også mere udstyr i Mazda 3 frem for de 2 små. F.eks. klima som må være ret vigtigt hvis man kører så meget.

Jeg kunne forestille mig at Ibiza nok vil have det mindste værditab. Men er bestemt ikke sikker.

BMW´en burde du dog kunne købe til en rigtig fin pris, da det marked er hårdt ramt. Så er der jo mindre at tabe der.

Men i bund og grund ville jeg nok vælge Mazda 3, for der er du dækket bedst ind, hvis nu din situation skulle ændrer sig, så skal du ikke skifte bil lige pludselig. Det er en god allround-bil.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg