Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

03-03-2010 kl. 09:03

Det er jo i bund og grund ens biler, men der er dog lidt forskel på udstyrspakkerne. F.eks. koster de ikke længere helt det samme, når der kommer aircon i.

Jeg går ud fra, at både Nissan og Suzuki kører med tre års garanti, men jeg ved det ikke. Det er da ihvertfald noget, som man skal undersøge.

Ellers bør du måske tjekke, om et af de to mærker giver en bedre pakke med omkring købet - billig forksikring, god finansering etc.

Og så er der selvfølgelig designet. Jeg personligt kan bedst lide Pixo's design, hvor især forenden er klart pænere end hos Alto. Men design kan jo altid diskuteres.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

03-03-2010 kl. 19:22

FDM anbefaler at man ikke køber en ny bil ( 2009 - 2010 ) som ikke har min. 4 stjerner i Ncap. Når det er sagt, så er der en artikel i det nye Autobild og Pixo hvor de bla. fremhæver den frem for Altoen da den fås med en bedre udstyrspakke til kun 1000 kr mere.

Men som de andre skriver, så er forsikring m.m. måske bedre hos Suzuki ? hvad med totalomkostningerne på begge biler ? bla. service. det skal du undersøge.

Michael N

Michael N
bruger siden
06-04-2005

03-03-2010 kl. 19:48

Ingen af de 2- tag en Chevrolet Spark som scorrer 4 stjerner og fået til under 90.000 kr