Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

René Valin

René Valin
bruger siden
01-02-2004

01-03-2010 kl. 16:17

Er selv meget BMW mand, men må dog indrømme at jeg i en årrække var den lykkelige ejer af en A4 1,8 T med 150 hk. Det er en helt suværen motor Vw/Audi har lavet der!!! Jeg vil helt klart vælge Audi'en når alternativet er en 318i!!!! Kvaliteten er ca den samme, dog er Audi mere lækker indeni!!
Held og lykke med valget!

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

01-03-2010 kl. 19:45

Er selv bmw mand, men har dog lige købt mondeo v6. Men de 2 biler du nævner, vil jeg måske nok forsøge med audi, der kommer en ny bmw 3 serie næste år.

mvh

Peter Solberg Rasmussen

Peter Solberg Rasmussen
bruger siden
12-03-2007

15-03-2010 kl. 12:51

Jeg har en 318i med den nævnte 143 Hk motor. Det er bare en rigtig træls motor. Hold dig langt væk fra den. Har fået software opdateringer 3 gange, men det hjælper ikke noget. Den hoster, hakker og lyser på motorkontrollampen hver gang den får fuld speeder fra ca. 1500 o/min. Den trækker dog fint igennem fra 3000-6000 o/min. Selve bilen kører bare rigtigt lækkert, men det glemmer man hurtigt med den lorte-motor

Skal retfærdighedsvis nævne at BMW værkstedet UDEN beregning har skiftet 4 stk. tændspoler. Motoren spinner nu som en mis, og trækker rent igennem helt fra tomgang og op.

Dette indlæg blev 05-06-2010 22:58 redigeret af dets forfatter.

Profil slettet

Profil slettet

19-03-2010 kl. 23:54

Min 318i 143hk, kører upåklageligt hver dag. Er glad for den, og ville absolut ikke bytte med en Audi A4, selvom jeg prøvede min nevø´s. Jo, Audi kører skam fint, men det man med det samme bemærker når man kører Bmw og Mercedes, er den ro der er i styretøjet under alle hastigheder og ved alle typer manøvrer. Helt klart Bmw hvis du spørger mig. Mandagsbiler kan du få hos både Bmw, Audi og Mercedes, men der er heldigvis langt i mellem hos alle tre mærker.
Mandagsbil.dk har ingen anmærkninger for nævnte mærker eller årgang.