Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
21-02-2010 kl. 22:39
Hvis du kun kører 15.000 om året, bør du ikke tage diesel. Det er alt for lidt for at opretholde en fornuftig økonomi med diesel, og så er der også store chancer for problemer med motor.
I dit tilfælde bør det være Benzin... ingen tvivl om det. Bliver uden tvivl billigere i længden.
I dit tilfælde bør det være Benzin... ingen tvivl om det. Bliver uden tvivl billigere i længden.
Profil slettet
21-02-2010 kl. 22:44
hej
jeg har en 1,4TSI i min nye bil (det er godtnok en Golf) men det er den bedste motor jeg nogensinde har kørt med!! Den rammer først 3000 omdrejninger ved 147 kmt. meget støjsvag og højt moment
Vælg den når dit behov ikke er større
jeg har en 1,4TSI i min nye bil (det er godtnok en Golf) men det er den bedste motor jeg nogensinde har kørt med!! Den rammer først 3000 omdrejninger ved 147 kmt. meget støjsvag og højt moment
Vælg den når dit behov ikke er større
Profil slettet
24-02-2010 kl. 00:03
med diesel vil du få problemer med partikelfilteret... med korte ture vil det ikke kunne rense sig og det vil stoppe til....
har ikke prøvet nogle af dem, men har hørt den lille 1,4'er skulle være en perle i samspil med dsg.
har ikke prøvet nogle af dem, men har hørt den lille 1,4'er skulle være en perle i samspil med dsg.