Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
24-08-2004 kl. 21:03
jeg vil absolut tilråde dig at købe golfen.en golf ll er ikke slem til at ruste,men kig efter om der er utætheder i motoren (toppakningen)
en citroen bx er meget dyr at reparere og det exemplar du kigger på kan nemt blive dig en dyr fornøjelse,hvis du ike selv kan reparere den
held og lykke
ole
Profil slettet
25-08-2004 kl. 12:26
Hej Jacob
Tag helt klart Bx´en. Jeg har repareret en hel del af dem, og de er altså ikke dyrere end andre biler i reservedele. Specielt en 92 ´er er godt rustbeskyttet, både hydraulikrør og selve bilen. Mindst ligesågodt som golfen. Men få lige de kammerat til at kontrollere.
Ud over de er der et par andre ting som golfen ikke har:
Udstyr, pænt interiør, komfort, og køregenskaber.
Motorerne er meget holdbare(400-500000km), hvis de får skiftet olie og tandrem.
Så hvorfor skulle man egentlig betale det samme for en syv år ældre golf? For navnet?
Held og lykke
Mvh
Michael
Tag helt klart Bx´en. Jeg har repareret en hel del af dem, og de er altså ikke dyrere end andre biler i reservedele. Specielt en 92 ´er er godt rustbeskyttet, både hydraulikrør og selve bilen. Mindst ligesågodt som golfen. Men få lige de kammerat til at kontrollere.
Ud over de er der et par andre ting som golfen ikke har:
Udstyr, pænt interiør, komfort, og køregenskaber.
Motorerne er meget holdbare(400-500000km), hvis de får skiftet olie og tandrem.
Så hvorfor skulle man egentlig betale det samme for en syv år ældre golf? For navnet?
Held og lykke
Mvh
Michael
Profil slettet
25-01-2008 kl. 21:35
Hej Jacob.
Jeg ville helt sikkert tage golfen, hvis det var mig.
De er rimelig pæne, hvis de er i god stand, ellers kan de nemt blive det!
Gamle franske biler har desværre lidt af et ry, og det er ikke for godt.
Men hvis du kan få den reperet gratis, (BX'ern) ville jeg måske tage den, da der er lidt mere i udstyr.
Jeg ville helt sikkert tage golfen, hvis det var mig.
De er rimelig pæne, hvis de er i god stand, ellers kan de nemt blive det!
Gamle franske biler har desværre lidt af et ry, og det er ikke for godt.
Men hvis du kan få den reperet gratis, (BX'ern) ville jeg måske tage den, da der er lidt mere i udstyr.
Jens Palmqvist
bruger siden
26-06-2006
12-02-2008 kl. 06:51
Vælg BX´eren. Ligesom japanerne er der lang tid om at komme rust i en Golf, men når først den er der, går det stærkt i modsætnig til BX´eren. Så længe der ikke er alvorlige problemer med hydraulikken er BX´eren ikke specielt dyr i vedligeholdelse.