Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Brian Lousdal Nielsen

Brian Lousdal Nielsen
bruger siden
13-01-2006

04-03-2010 kl. 22:06

Hej Jana

Jeg ville også med det behov vælge en god dieselbil, og helst en med et fornuftigt km.tal, samt en som ligger godt på vejen, og som kører langt på literen hvilket de fleste vel gør under stabil fornuftig fart på motorvejskørsel, en bil som ikke larmer for meget hvilket de helt små er mere tilbøjelige til, et eks. til dig kunne godt være som den forrige skrev en Xsara, 1,9 TD. Sådan en har jeg faktisk selv og den er også til salg, den kører 17,5 km. pr. ltr., og er fra 2000 synet sidst i sept. 09, starter og kører perfekt, men ikke passende til mit behov, den har kun kørt 171.000 km. og det er ikke meget for den som sagtens kan runde 400.000, hvis den bliver passet. Den har airbags, abs, servostyring, veloursæder med 3 temperaturindstill. i sæder, højdejusterbart førersæde, ratbetjent cd-radio, alufælge, træk, elruder m.m. prisen kan vi snakke om hvis du er intresseret, men den er annonceret til 52.800, til sammenligning har Cirtöenforhandleren en stående magen til i gråmetal min er bordeauxmetal den grå har kørt 220.000ca. til 49.800, så sådan ca. midt imellem skulle vi helst lande.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg