Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
11-02-2010 kl. 09:51
Det er jo fristende, at spare de mange penge gule- i stedet for hvide-plader. Men:
Når du engang vil sælge din bil er den meget svær, at komme af med - og til en lav pris. Og ja man sparer jo nok nogle rente-udgifter (hvis man har billån) på gulplade-udgaven. men køb kun gul hvis du vil have bilen i lang tid - værditabet er meget stort.
Når du engang vil sælge din bil er den meget svær, at komme af med - og til en lav pris. Og ja man sparer jo nok nogle rente-udgifter (hvis man har billån) på gulplade-udgaven. men køb kun gul hvis du vil have bilen i lang tid - værditabet er meget stort.
Christoffer Bernth
bruger siden
30-06-2008
19-02-2010 kl. 11:20
At påstå at en Kia Cee´d aldrig ville kunne opnår 13-14 km/l og at kun Altea har turbo problemer, er ikke rigtigt...langt fra.
VW har haft lige så mange problemer, dette er dog hovedsageligt 2,0TDI PD der har været problemet.
Vedr. km/l ville både den 90hk og den 115 hk 1.6CRDI overgå den gamle 1,9TDI PD på økonomien, det burde være realistisk at køre 15-18 km/l. Kia´s diesel er samtidig både mere lyd svag samt væsentligt mere vibrationsfri, end VW´s gamle PD.
Med hensyn til afskrivning er der dog ingen tvivl, Golfen er klart den der taber mindst.
Til dig S.L. prøv dem alle 3, personligt ville jeg vælge Golfen, og gerne med DSG.
VW har haft lige så mange problemer, dette er dog hovedsageligt 2,0TDI PD der har været problemet.
Vedr. km/l ville både den 90hk og den 115 hk 1.6CRDI overgå den gamle 1,9TDI PD på økonomien, det burde være realistisk at køre 15-18 km/l. Kia´s diesel er samtidig både mere lyd svag samt væsentligt mere vibrationsfri, end VW´s gamle PD.
Med hensyn til afskrivning er der dog ingen tvivl, Golfen er klart den der taber mindst.
Til dig S.L. prøv dem alle 3, personligt ville jeg vælge Golfen, og gerne med DSG.