Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Michael Aaberg

Michael Aaberg
bruger siden
13-01-2005

08-02-2010 kl. 15:54

jeg har brugt mine tågelygter i en periode, hvor jeg havde en nærlys pære der var sprunget og dermed kørte enøjet rundt, nogle gange er man jo lidt tid om at få skiftet en pære...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jacob Kaaring

Jacob Kaaring
bruger siden
06-01-2004

08-02-2010 kl. 16:04

Jeg kører til tider selv med tågelys (for) tændt, men kun i DAGSLYS og med nærlyset SLUKKET! Dette er IKKE ulovligt! Grunden til det er selvfølgelig det mere sportslige look det giver bilen. Men det kommer altså også an på hvilken bil jeg kører i... Hvis det er en halvgammel bil uden nogle former for sport eller prestige, forsøger jeg ikke at "pimpe" den med tågelygter. Men er det en nyere bil med sport og prestige kan den da godt få lidt ekstra med tågelygterne :-) Synes selv det giver lidt mere lir... Har bilen derimod ORIGINALE xenonlygter bliver de naturligvis brugt istedet, da de selvfølgelig er meget federe at vise frem!! Bare en lille forklaring på hvorfor en 31 årig drengerøv og bilsælger kan finde på at køre med tågelygter tændt i dagslys... Er helt enig i at det er skide irriterende i mørke!!! Her må andre træde til med en forklaring...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg