Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

30-01-2010 kl. 18:23

Hvis jeg var dig ville jeg gå efter 1,6 motoren med 109 hk. det er en meget bedre motor.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Claus Bjerre

Claus Bjerre
bruger siden
15-12-2009

01-02-2010 kl. 08:11

Hvis du kigger på 1,8 diesel så synes jeg du skal kigge efter en TDCI model... Den har en helt anden gang og så trækker den helt utrolig godt...
Jeg har selv denne model og den har efterhånden gået 260000 forholdsvis med lange ture men den fejler aldrig noget... Den går mellem 16 og 19 på literen... Grunden til det store spring er for at den er svær at presse under 16 men med længere ture og fornuftigt tempo går den fint 18-19 stykker...
Min er netop nysynet uden anmærkninger, men som du selv nævner så hold øje med rusten især henne under bilen nedenunder tankdækslet hvis man kan sige det sådan... De fleste har fået skiftet dører og klapper på garanti, men kig også resten efter...

Kig også lige sædevarmen efter... Der er set eksempler på at stikket kan knække inde i sædet og derfor en ny hvis det ikke virker...

Ellers kører den rigtig godt som du måske har opdaget...

Jeg vil gå efter en 1,8 TDCI 115hk og så som TREND, den undervogn er altså lidt bedre og sæderne lidt fastere...

God fornøjelse...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg